+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
RETORIKA
Cilji usposabljanja
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja
  • Z vajami bodo udeleženci ozavestili in izboljšali svoje komunikacijsko vedenje. Odkrili bodo svoje prednosti, pomanjkljivosti in vzroke najpogostejših napak, kar bo vplivalo na spremembe njihovega razmišljanja in ravnanja.
  • Naučili se bodo, kako dobro vsebinsko pripraviti govor (uvod, jedro, zaključek), ki je prilagojen ustrezni ciljni skupini poslušalcev in kako le tega sproščeno in prepričljivo posredovati drugim
  • Spoznali bodo:
  1. kako premagati tremo pri nastopanju
  2. kako se predstaviti, vzpostaviti prvi stik z drugimi
  3. kako poslovnemu partnerju poslati razumljivo sporočilo in sprejeti od njega razumljivo povratno informacijo
  4. pomen vživljanja v posameznikov način razmišljanja
  5. kako izboljšati in obvladovati svoj glas, očesni kontakt in telesno komunikacijo
  6. kako izboljšati svojo koncentracijo ter samozavestno vedenje
Trajanje in termin delavnice
  • Tridnevna delavnica traja 24 pedagoških ur.
Metode dela
  • učna delavnica z vajami
  • razgovor o obravnavanem problemu ter izmenjava mnenj in izkušenj med udeleženci
  • ogled in analiza delov videofilmov
  • študije primerov
  • obravnava posameznih značilnih situacij
  • iskanje sorodnih primerov v dejanski situaciji
  • individualno delo, delo v dvojicah in v manjših skupinah
  • iskanje in izmenjava idej za uvajanje sprememb, za izboljšanje obstoječega stanja
  • snemanje z videokamero, analiza nastopov in nasveti za izboljšanje
  • Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja: študij primerov, analiza lastne situacije, delo v skupinah in skupinska diskusija o napakah, ki jih je potrebno odpraviti in pravilnih postopkih, ki bi jih lahko uvedli, izkušenjsko učenje, praktične vaje in analize nastopov.
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
I. ČEMU SMO TUKAJ – Cilji delavnice

II. KAKO SE PREDSTAVITI, VZPOSTAVITI PRVI STIK

  • Pogovor, ki traja cca 30 sek.; ali je to v liftu, na hodniku, v bifeju….
  • Situacija, ko moraš na lastno pobudo vzpostaviti kontakt
  • Situacija, ko je nekdo drug z vami vzpostavil kontakt

III. UČINKOVITO POŠILJANJE RAZUMLJIVIH SPOROČIL IN SPREJEMANJE POVRATNIH INFORMACIJ

  • Vaše napake pri pošiljanju in sprejemanju informacij;
  • Pomen učinkovite povratne informacije;
  • Razlika med enosmerno in dvosmerno komunikacijo;
  • Pomen vživljanja v strankin način razmišljanja;
  • Pomen glasovne komunikacije (poudarjanje pomembnosti povedanega).

IV. TRENING ZA POVEČANJE KONCENTRACIJE

  • Kako biti osredotočen na vsebino povedanega in na skupino;
  • Kako ohraniti koncentracijo in odstraniti moteče dejavnike.

V. NEBESEDNA KOMUNIKACIJA

VI. SAMOZAVESTNO VEDENJE IN OBVLADOVANJE NEPRIJETNIH SITUACIJ

  • Kako se znamo braniti s svojimi besedami in nebesednim vedenjem v neprijetnih situacijah;
  • Samozavestna ( ne preveč omahljiva ali sovražna) zavrnitev stranke.

VII. KAKO IZBOLJŠAMO SVOJ GLAS

  • Vaja pravilnega trodelnega dihanja;
  • Vaja – odpiranje glasu – spoznavanje, kako močan ali razločen je naš glas, kje imamo zavore.
VII. KAKO PREMAGAMO TREMO PRI NASTOPANJU

VIII. SPROŠČENO, UČINKOVITO NASTOPANJE PRED DRUGIMI.

ANALIZA OSEBNEGA NASTOPA POSAMEZNIKA:

  • Kako prepričljivo povemo vsebino govora;
  • Spoznavanje kdaj skupina vzpostavi z vami najboljši medsebojen odnos;
  • Poudarjanje pomembnosti povedanega;
  • Kako izboljšamo in obvladujemo svoj očesni kontakt in telesno komunikacijo.

IX. VAJA V UTRJEVANJU UČINKOVITEGA NASTOPA PRED DRUGIMI LJUDMI Z ANALIZO IZVEDENEGA NASTOPA

X. BESEDNA IN NEBESEDNA KOMUNIKACIJA PRI UČINKOVITEM REŠEVANJU KONFLIKTNIH SITUACIJ

  • Teoretična osvetlitev, razgovor;
  • Reševanje praktičnih primerov;
  • Aplikacija praktičnih primerov na konkretne primere v delovni praksi;
  • Igra vlog.
  • Nastop udeležencev, snemanje z videokamero
  • Analiza nastopov
  • Nasveti za izboljšave

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več