+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

   Tehnike izterjave dolgov:
   pisna in telefonska komunikacija

Neplačani računi lahko ogrozijo delo podjetja; izterjava dolgov pa lahko postane moreča, dolgotrajna in draga. Kako se lotiti tega problema? Z napadalnostjo si lahko zapravite ugled ali celo izgubite stranko, nikakor pa ni nujno, da boste tudi dobili svoj denar. Najboljše zdravilo je preventiva: vnaprej preprečite, da bi sploh prišlo do neprijetnosti. Preverite, kako je potencialni partner ravnal v preteklosti. Ali plačuje drugim? V kakšnem položaju je? Če kljub vsemu pride do problemov, je najbolje, da te probleme rešujete skupaj. Klasično izterjevanje dolga se ponavadi začne s pismom, čeprav je telefonski klic načeloma najmočnejše orožje. Če na pismo ni odgovora, je to argument več za klic. Najprej se predstavite, pokažite, da veste, s kom govorite in da poznate zgodovino poslovanja s tem partnerjem. Več ko veste o problemih dolžnika, večja je verjetnost, da boste prišli do svojega denarja. Med pogovorom si natančno in sproti zapisujte vse: dan in uro klica, ime osebe, s katero ste govorili, kako je pojasnila zaplet, posebne težave ali dejavnike, kaj ste se dogovorili na koncu, kdaj boste spet poklicali, če denarja še ne bo. Vse termine vnesite v koledar. V pogovoru natančno opredelite, koliko denarja bodo vrnili, kdaj in kako, predvsem pa, kaj boste storili, če denarja takrat kljub vsemu ne bo.

gsm Za več informaciji pokličite
041-380-038 ali 01-500-4144

Kako s primerno taktiko izterjave dobiti svoj denar?

Program je namenjen
Koristi programa
Ključna sporočila
Program je namenjen
  • vsem delavcem v finančnem sektorju, ki izterjujejo dolgove pri partnerjih
  • komercialistom, prodajnim zastopnikom in trgovskim potnikom, ki sami vršijo tudi izterjavo dolgov
Koristi programa
  • učinkovitejša izterjava dolgov – s pravim pristopom in vztrajnostjo boste hitreje dosegli cilj: plačilo vaših računov
  • večja likvidnost podjetja in s tem večji finančno-poslovni uspeh
Ključna sporočila
  • preglejte stanje trenutnih poslov
  • proučite historiat poslovno-finančnih odnosov
  • pripravite se za morebitna pogajanja o novih pogojih plačila
  • pri telefonskem klicu z vprašanji ugotovite prave razloge zaradi katerih vaše terjatve še niso poravnane
  • pazite na obvladovanje pogovora
  • dogovorite se za sporazumno rešitev

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več