+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

   Telemarketing:
   prodaja po telefonu

Videofilm prikazuje, da je koristno vse telefonske klice razdeliti v tri dele: kontakt, vsebina in zaključek. Pri telefonski prodaji je najboljši pristop jedrnatost in neposrednost. Predstavite se in povejte, zakaj kličete. Nato prisluhnite sogovorniku, da boste ugotovili, ali ima čas za pogovor in ali je prava oseba za vas. Poskusite vzbuditi zanimanje pri stranki. Predhodno se pozanimajte s čem se oseba oz. njeno podjetje ukvarja, da boste po telefonu predstavili tisti del vaše ponudbe, ki bi utegnil stranko najbolj zanimati. Predstavitev svojih izdelkov ali storitev prilagodite odzivu sogovornika. Pomemno je, da znate tudi spraševati in poslušati. Zastavite si visoke, a dosegljive cilje. V vsakem primeru pa se prilagodite volji, interesu in razpoloženju potencialnega kupca, pa četudi kratkoročno rezultat telefonskega razgovora ne bo tako uspešen, kot ste pričakovali.

gsm Za več informaciji pokličite
041-380-038 ali 01-500-4144

Zaposleni, ki ne obvladajo komunikacije po telefonu, slabo vplivajo na image podjetja!

Program je namenjen
Koristi programa
Ključna sporočila
Program je namenjen
  • vsem zaposlenim v podjetju, ki uporabljajo telefon pri prodaji in dogovarjanju terminov za prodajne sestanke
  • komercialistom in komercialnim referentom
Koristi programa
  • z boljšo in bolj organizirano pripravo na prodajo po telefonu boste povečali svoj uspeh
  • učinkoviteje boste znali predstaviti svojo ponudbo po telefonu
  • povečali boste prepričljivost pri telefonski prodaji
  • pridobili boste nova naročila in vzdrževali stike s stalnimi strankami s pomočjo telefona
  • prodajo, ki jo dosegate na prodajnih sestankih s kupci, boste s pomočjo telefonske prodaje še povečali
Ključna sporočila
  • bodite kratki in jedrnati
  • v potencialni stranki zbudite zanimanje
  • svojo predstavitev prilagodite odzivu stranke
  • imejte v mislih visok, a dosegljiv cilj

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več