+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
UCINKOVITO REŠEVANJE PRITOŽB
Cilji usposabljanja
Delavnica je namenjena
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja
  • usposobiti prodajno osebje za učinkovito reševanje pritožb
  • odpraviti strah, zmedenost in napetost pred stranko, ki se pritožuje
  • obvladati korake za uspešno rešitev pritožb
Delavnica je namenjena
  • komercialistom
  • potnikom
  • vsem drugim, ki so v vlogi da morajo občasno sprejeti pritožbo / reklamacijo stranke
Trajanje in termin delavnice
  • Dvodnevna delavnica traja 16 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
  • učna delavnica
  • ogled in razčlenjevanje izobraževalnega video filma:
  1. IMATE KAKŠNO PRITOŽBO 1. del in značilnih odlomkov:
  2. KAKO RAVNATI S STRANKAMI 5. del
  3. KAKO Z NEPRAVILNIM ODNOSOM IZGUBLJATE STRANKE
  • primerjanje problemov s katerimi se srečujejo osebe iz učnih filmov s problemi udeležencev
  • učenje na osnovi tujih napak
  • ciljno vodena razprava
  • timsko delo
  • igra vlog, snemanje z videokamero
  • Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja: študij primerov, analiza lastne situacije, delo v skupinah in skupinska diskusija o napakah, ki jih je potrebno odpraviti in pravilnih postopkih, ki bi jih lahko uvedli.
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice

Zgodi se, da izdelek včasih ne ustreza specifikaciji, da se prodajalci ali pa stranke zmotijo, so površni. Za vsako organizacijo je zato skoraj neizogibno, da se stranke občasno pritožijo. Manj gotovo pa je, kako bodo pritožbe reševane. Vendar pa se vaše podjetje lahko razlikuje od drugih prav po tem, kako rešuje pritožbe. Ob tem vprašanju se tudi razlikujejo profesionalci od amaterjev.

I. POSLUŠAJTE:

  • naj stranka občuti, da jo poslušate
  • bodite pozorni na podrobnosti

II. IMEJTE RAZUMEVANJE:

  • prve besede naj bodo besede razumevanja – postavite se v njeno vlogo
  • ne sprejmite odgovornosti kar tako, če ne veste, ali je krivda resnično vaša

III. NE OPRAVIČUJTE SE:

  • opravičilo ne rešuje problema
  • posvetite se skupni rešitvi pritožbe

IV. SPRAŠUJTE:

  • sprašujte z odprtimi vprašanji, da pridobite podrobnejše informacije o pritožbi
  • iščite rešitev

V. DOGOVORITE SE ZA UKREPANJE

  • kdor se pritožuje, hoče odgovor
  • rešitev naj zadovolji obe strani

VI. PREVERITE ALI SE RES UKREPA

  • pravočasno preverite, de je pritožba dejansko rešena
  • dobro rešena pritožba še poveča zaupanje strank vašemu podjetju

VII. PRIMERI NAJPOGOSTEJŠIH PRITOŽB VAŠIH STRANK:

  • vzroki za pritožbe vaših strank
  • ugotavljanje upravičenosti pritožbe stranke podprto s strokovnimi meritvami
  • utrjevanje najustreznejših pristopov k reševanju pritožb z igro vlog.

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več