+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

   Umetnost odlične prodaje:
   13 nasvetov, kako povečati prodajo

gsm Za več informaciji pokličite
041-380-038 ali 01-500-4144

NE POZABITE: prodajalec se skriva v vsakem izmed nas.

Program je namenjen
Koristi programa
Ključna sporočila
Program je namenjen
  • vsem, ki se pri delu na kakršenkoli način srečujejo s strankam
  • prodajalcem v prodajalnah
  • bančnim uslužbencem
  • zavarovalniškim agentom
  • uslužbencem v agencijah
Koristi programa

V kratkem času lahko:

  • prodajalce in sodelavce naučite novih prodajnih veščin
  • povečate prodajo z aktivnejšim pristopom prodajnikov in sodelavcev
  • ugotavljate potrebe strank in lažje obvladujete ugovore
  • zaključujete prodajo v zadovoljstvo vaših strank in vaše organizacije
  • izgradite zaupanje strank, da se vedno znova vračajo k vam

Ključna sporočila
  • Strankam čim hitreje pokažite, da ste jih opazili.
  • S sproščenim nagovorom zgradite zaupanje.
  • Ugotovite strankine potrebe, želje in pričakovanja, sprašujte in poslušajte.
  • Poznajte svojo ponudbo izdelkov in storitev.
  • Obvladajte ugovore.
  • Pri ponudbi se osredotočite na uporabno vrednost in koristi za stranko in ne na lastnosti.
  • Ugotovite stopnjo pripravljenosti stranke za nakup.
  • Uporabite različne prodajne zaključke.

Kupci oziroma stranke lahko kupijo izdelke in storitve pri mnogih ponudnikih, pod podobnimi pogoji, za podobno ceno in kakovost. Edina bistvena razlika v ponudbi so ljudje – prodajalci.

Prodajalci lahko s svojim znanjem dosežejo, da kupci kupijo mnogo več, kot bi sicer in se poleg tega vedno znova vračajo prav k vam.

Pridobivanje zaupanja – s pomočjo ustreznega pristopa moramo ustvariti prijetno vzdušje za pogovor in kontakt.
Ugotavljanje strankinih potreb – s pomočjo usmerjenega in ciljanega spraševanja pridobimo informacije, ki so osnova za nadaljevanje prodajnega procesa – oblikovanje ponudbe.
Oblikovanje ponudbenih možnosti – izjemno poznavanje lastnih izdelkov / storitev je osnova, da lahko damo strankam primerno ponudbo, ki jih bo navdušila. Usmerite se na koristi.
Zaključevanje prodaje – prepoznavanje nakupnih signalov in obvladovanje ugovorov strank, ter uporaba tišine ob zaključku.
Najboljše pri sodelovanju z najboljšimi prodajalci je, da nimate občutka, da vam prodajajo. Vse kar pravzaprav opazite je odlična postrežba.

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več