+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
USPEŠNA POSLOVNA PREDSTAVITEV
Cilji usposabljanja
Delavnica je namenjena
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja
  • z vajami bodo udeleženci izboljšali svoje javno nastopanje in svojo komunikacijo
  • udeleženci bodo odkrili svoje prednosti in pomanjkljivosti, spoznali vzroke najpogostejših napak ter izboljšali sposobnost zaznavanja besednega in nebesednega vedenja sogovornikov. Vse to bo vplivalo na spremembo njihovega razmišljanja in reagiranja ter samozavestnega ravnanja v različnih komunikacijskih situacijah.
  • udeleženci se bodo naučili, kako dobro vsebinsko pripraviti predstavitev (uvod, jedro, zaključek), jo prilagoditi ustrezni ciljni skupini poslušalcev ter jo sproščeno in prepričljivo izvesti
  • udeleženci se bodo naučili:
  1. kako premagati tremo pri nastopanju
  2. kako se predstaviti, vzpostaviti prvi stik z drugimi
  3. kako poslušalcem poslati razumljivo sporočilo in kako sprejeti od njih razumljivo povratno informacijo
  4. pomen vživljanja v posameznikov način razmišljanja
  5. kako izboljšati in obvladovati svoj glas, očesni kontakt in telesno komunikacijo
  6. kako izboljšati svojo koncentracijo ter samozavestno vedenje
Delavnica je namenjena
  • vsem managerjem, vodjem proizvodnih programov, strokovnim sodelavcem in drugim, ki so v vlogi, da predstavijo pred skupino:
  1. poslovni predlog
  2. proizvodni program
  3. projekt
  4. način dela
  5. poslovne rezultate
  6. tehnološko rešitev
  7. ali drugo vsebino
Trajanje in termin delavnice
  • Dvodnevna delavnica traja 16 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
  • učna delavnica z vajami
  • razgovor o obravnavanem problemu ter izmenjava mnenj in izkušenj med udeleženci
  • ogled in analiza delov videofilma
  1. PRIPRAVITE USPEŠNO PREDSTAVITEV
  2. GOVORICA TELESA
  3. študije primerov
  4. obravnava posameznih značilnih situacij
  5. iskanje sorodnih primerov v dejanski situaciji
  • individualno delo, delo v dvojicah in v manjših skupinah
  • iskanje in izmenjava idej za uvajanje sprememb, za izboljšanje obstoječega načina predstavitev
  • snemanje z videokamero, analiza nastopov in nasveti za izboljšanje
  • Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja: študij primerov, analiza lastne situacije, delo v skupinah in skupinska diskusija o napakah, ki jih je potrebno odpraviti in pravilnih postopkih, ki bi jih lahko uvedli, izkušenjsko učenje, praktične vaje in analize nastopov.
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
I. ČEMU SMO TUKAJ – Cilji delavnice

II. UČINKOVITO PREDSTAVLJANJE IN PREPRIČEVANJE

  • Udeleženci bodo spoznali pomen učinkovite komunikacije v poslovnem in privatnem življenju. Analizirali bodo značilnosti dobrega govornika (kaj in kako govori) in sebe.

III. SMRTNI GREHI PREDSTAVITVE

  • Kako si lahko suhoparen in dolgočasen.

IV. ZAČNIMO PRI KONCU

  • Najpomembnejši del predstavitve je zaključek. Ali verjamejo?
  • Ali se strinjajo?
  • So za?
  • Bodo ukrepali?
  • Bodo “kupili”?
  • Udeleženci se bodo naučili načrtovati učinkovit zaključek in iz njega razvijati celotno predstavitev.

V. KAKO SE ZNEBITI TREME

  • Raziskave kažejo, da se 80% ljudi boji javnega nastopanja. Udeleženci bodo spoznali vzroke treme in se naučili nekaterih tehnik, ki pomagajo ublažiti ali odpraviti posledice treme.

VI. KAKO PRITEGNITI POZORNOST IN OBDRŽATI ZANIMANJE

  • Nekaj ključnih točk: pravočasen prihod – najmanj uro pred začetkom
  • priprava prostora: okrasitev, izdelki iz ponudbe podjetja in reklamno gradivo, razpored stolov, razdalja med govornikom in udeleženci ipd.
  • sprejem udeležencev
  • ali naj začnem točno?
  • prvi stavki
  • prilagoditev govora udeležencem
  • spreminjanje aktivnosti in medijev
  • uporaba humorja
  • zgodbice
  • očesni stik
  • govorica telesa, pokončna drža, stik z očmi
  • gibanje po prostoru
  • glas: ton, vedrina, prepričljivost navdušenje ipd.
  • govor:
  1. Kaj hočem povedati?
  2. Koliko povedati?
  3. Izogibanje mašilom, kako ugotoviti ponavljajoče se besede in kako jih odpraviti.
VII. UPORABA NAJUSTREZNEJŠIH PRIPOMOČKOV

  • Kdaj uporabiti pripomočke za maksimalen učinek: demonstracija
  • videofilm, projekcija računalniške slike
  • grafoskopske prosojnice
  • flip chart tabla z listi
  • notesnik (Notebook) s prezentacijskim programom (npr. Power Point)
  • samolepilni plakati ipd.

VIII. SKRIVNO OROŽJE DOBREGA GOVORNIKA – VPRAŠANJE

  • Udeleženci se bodo naučili uporabljati različna vprašanja za pritegovanje pozornosti, ohranjanje zanimanja in za povratne informacije.

IX. KAKO RAVNATI S TEŽAVNIMI UDELEŽENCI NA POSLOVNI PREDSTAVITVI

  • Na vsakih 100 ljudi jih najdemo vsaj 5. V kolikor želimo uspešno izpeljati poslovno srečanje ali poslovno predstavitev, je marsikdaj potrebno spretno obvladati težavne udeležence, ki s svojim vedenjem motijo potek srečanja. Obravnavali bomo najpogostejše “tipe” težavnih udeležencev.

X. PREPRIČLJIV NASTOP

  • Udeleženci usposabljanja pripravijo nekajminutni nastop, kjer uporabijo čim več tehnik prepričljivega in učinkovitega nastopanja.
  • Nastop udeležencev, snemanje z videokamero
  • Analiza nastopov
  • Nasveti za izboljšave

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več