+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
USPEŠNA POSLOVNA PREDSTAVITEV IN VODENJE DISKUSIJE
Cilji usposabljanja
Delavnica je namenjena
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja
  • udeleženci se bodo naučili, kako dobro vsebinsko pripraviti predstavitev (uvod, jedro, zaključek), jo prilagoditi ustrezni ciljni skupini poslušalcev ter jo sproščeno in prepričljivo izvesti
  • udeleženci se bodo naučili:
  1.  kako premagati tremo pri nastopanju
  2.  kako se predstaviti, vzpostaviti prvi stik z drugimi
  3.  kako poslušalcem poslati razumljivo sporočilo in kako sprejeti od njih razumljivo povratno informacijo
  4.  pomen vživljanja v posameznikov način razmišljanja
  5.  kako izboljšati in obvladovati svoj glas, očesni kontakt in telesno komunikacijo
  6.  kako izboljšati svojo koncentracijo ter samozavestno vedenje
  • z vajami bodo udeleženci izboljšali svoje javno nastopanje in svojo komunikacijo
  • udeleženci bodo odkrili svoje prednosti in pomanjkljivosti, spoznali vzroke najpogostejših napak ter izboljšali sposobnost zaznavanja besednega in nebesednega vedenja sogovornikov. Vse to bo vplivalo na spremembo njihovega razmišljanja in reagiranja ter samozavestnega ravnanja v različnih komunikacijskih situacijah.
Delavnica je namenjena
  • vsem managerjem, vodjem projektov, vodjem proizvodnih programov, strokovnim sodelavcem in drugim, ki so v vlogi, da predstavijo pred skupino:
  1. poslovni predlog
  2. proizvodni program
  3. projekt
  4. način dela
  5. poslovne rezultate
  6. tehnološko rešitev ali drugo vsebino
Trajanje in termin delavnice
  • Tridnevna delavnica traja skupno 21 pedagoških ur. Predlog terminov vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
  • Usposabljanje lahko poteka v dveh delih, najprej dvodnevna delavnica, premor 1 – 2 tedna, in nato 3. dan, ki je posvečen pretežno nastopom in analizi.
Metode dela
  • učna delavnica z vajami
  • razgovor o obravnavanem problemu ter izmenjava mnenj in izkušenj med udeleženci
  • ogled in analiza značilnih odlomkov izobraževalnih videofilmov
  1. študije primerov
  2. obravnava posameznih značilnih situacij
  3. iskanje sorodnih primerov v dejanski situaciji
  • individualno delo, delo v dvojicah in v manjših skupinah
  • iskanje in izmenjava idej za uvajanje sprememb, za izboljšanje obstoječega stanja
  • igra vlog, kratki nastopi z uporabo pridobljenega znanja
  • snemanje nastopov z videokamero
  • analiza nastopov in nasveti za izboljšanje
  • Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v poslovni praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja.
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
I. Komu je namenjena predstavitev?

  • Kdo bodo sogovorniki?
  • Kaj pričakujejo?
  • Česa si želijo?

II. Cilji predstavitve:

  • Razumejo
  • Prepričani so
  • Strinjajo se
  • So ZA
  • Ukrepali bodo

III. Kaj naj povem?

  • Kako s tehničnimi podatki, karakteristikami, številkami
  • Prepričujejo koristi in prednosti: za podjetje, za poslovne partnerje, za zaposlene, v primerjavi s konkurenco, in druge…
  • Kako prilagoditi predstavitev “poslušalcem”

IV. Učinkovito predstavljanje in prepričevanje

  • Značilnosti dobrega govornika in primerjava z dosedanjimi izkušnjami
  • Kako si lahko suhoparen in dolgočasen.
  • Dober stik pritegne pozornost, zaupanje jo ohranja
  • Kako vzpostaviti “dobiš/dobim” odnos

V. Kako se znebiti treme

  • Raziskave kažejo, da se 80% ljudi boji javnega nastopanja. Udeleženci bodo spoznali vzroke treme in se naučili nekaterih tehnik, ki pomagajo ublažiti ali odpraviti posledice treme.

VI. Kako pritegniti pozornost in obdržati zanimanje

  • Pravočasen prihod
  • Prvi stavki
  • Prilagoditev govora udeležencem
  • Spreminjanje aktivnosti in medijev
  • Govorica telesa, pokončna drža, očesni stik
  • Gibanje po prostoru
  • Glas: ton, vedrina, prepričljivost, navdušenje ipd.
  • Govor: Kaj hočem povedati? Koliko povedati? Izogibanje mašilom, kako ugotoviti ponavljajoče se besede in kako jih odpraviti?

VII. Uporaba najustreznejših pripomočkov

  • Kdaj uporabiti pripomočke za maksimalen učinek in ponazoritev: Projekcija računalniške slike
  • Slikovno gradivo, prospekti
  • Grafoskopske prosojnice
  • Flip chart tabla z listi
  • Vzorci/modeli za demonstracijo
  • Načrti
  • Samolepilni plakati
  •  “A” mapa
VIII. Spodbujanje dvosmerne komunikacije

  • Predvidi, kaj jih bo verjetno zanimalo
  • Pusti jim, da vprašajo
  • Vpletanje sogovornikov
  • Najmočnejše orožje učinkovitega prezentatorja – vprašanje

IX. Vodenje diskusije

  • Kako udeležence sprostimo in jih pripravimo na sodelovanje v skupini
  • Kako skupino osredotočimo na problem s svojo pozornostjo, obvladovanjem diskusije, obnavljanjem in preverjanjem razumevanja
  • Kako spodbudimo sogovornike k iskanju skupnih rešitev

X. Kako naj se odzivam na drugačna mnenja, prepričanja, stališča

  • Pomen aktivnega poslušanja
  • Kako prepričljivo predstaviti svoje stališče
  • Skupna rešitev naj temelji na potrebah vseh

XI. Kako ravnati s težavnimi udeleženci na poslovni predstavitvi

  • Na vsakih 100 ljudi jih najdemo vsaj 5. V kolikor želimo uspešno izpeljati poslovno srečanje ali poslovno predstavitev, je marsikdaj potrebno spretno obvladati težavne udeležence, ki s svojim vedenjem motijo potek srečanja. Obravnavali bomo najpogostejše “tipe” težavnih udeležencev.

XII. Kako zaključiti predstavitev s spodbudo k akciji

XIII. Prepričljiv nastop

  • Udeleženci usposabljanja v nekajminutnem nastopu oz. igri vlog uporabijo čim več tehnik prepričljive in učinkovite poslovne predstavitve. Nastopi udeležencev
  • Analiza nastopov
  • Nasveti za izboljšave

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več