+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
USPEŠNA PRODAJA V TRGOVINAH
Cilji usposabljanja
Delavnica je namenjena
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja
  • organiziranje prodajnih aktivnosti in temeljita priprava na prodajo
  • izboljšanje komuniciranja
  • učinkovito ugotavljanje potreb kupcev
  • korektna prodaja stranki, ki natančno ve kaj hoče
  • prodaja stranki, ki nima natančne predstavitve o tem, kaj bi rada
  • kako prodati stranki več, kot je sprva nameravala kupiti
  • predstavitev koristi vašega proizvoda ali storite
  • povečanje uspešnosti pri prepričevanju strank
  • sklepanje posla oziroma, kako čim bolj uspešno zaključiti prodajni razgovor
  • povečanje prodaje
Delavnica je namenjena
  • poslovodjem
  • vodjem franšiznih trgovin
  • prodajalcem v trgovinah
Trajanje in termin delavnice
  • Dvodnevna delavnica traja 16 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
  • predavanja, spremljana s “flip chartom” in grafoskopskimi prosojnicami
  • ogled videofilmov PROFESIONALNA PRODAJA V TRGOVINI IN STORITVAH
  • ogled odlomkov videofilma KAKO RAVNATI S STRANKAMI 1-5
  • ogled kratkih filmov za motivacijo: SKRIVNOST USPEHA;PRODAJAJTE, PRODAJAJTE, PRODAJAJTE;NAJ BO ŽE TA PREKLETI ODMOR
  • študij in obravnava primerov iz filmov
  • skupinsko delo
  • igranje vlog za urjenje pravilnih vzorcev vedenja in snemanje s kamero
  • skupinska analiza dialogov (utrjevanje pravilnih vzorcev prodajnega razgovora)
  • akcijske točke – Kako povečati zadovoljstvo strank in kako več prodati
  • Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v prodajni praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja: študij primerov, analiza lastne situacije, delo v skupinah in skupinska diskusija o napakah, ki jih je potrebno odpraviti in pravilnih postopkih, ki bi jih lahko uvedli.
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
I. SPREJEM STRANK:

  •   1. Pozdrav
    1. Kakšen je pravilen pozdrav s pristnim nasmeškom, ki daje stranki občutek, da je dobrodošla in da bo deležna dobre postrežbe.
    2. Očesni stik s kupcem.
  • 2. Nagovor stranke
  1. Kaj reči namesto: “Ali vam lahko pomagam?”
  2. Določitev možnih nagovorov glede ne oddelek, izdelek, ki ga stranka opazuje in glede na stranko.
  3. Opazovanje stranke in ocena ali si stranka želi v miru ogledati izdelke ali želi pomoč prodajalca.
  • 3. Kako ravnati, ko se že pogovarjaš s stranko, medtem pa prihajajo nove.

II. UGOTAVLJANJE POTREB STRANKE

  • 1. Postavljanje vprašanj z namenom, da bi ugotovili:
  1. kaj stranka potrebuje,
  2. kdaj namerava kupiti in
  3. koliko je stranka perspektivna
  • 2. Vrste strank:
  1. stranka, ki natančno ve kaj hoče,
  2. stranka, ki samo približno ve kaj hoče,stranka, ki kupuje nekaj kar sploh ne pozna ali kupuje darilo za nekoga drugega
  • 3. Vrste strank glede na finančno sposobnost
  1. Kako ugotoviti kako drag nakup si stranka lahko privošči

III. LASTNOSTI, PREDNOSTI IN KORISTI IZDELKA

  • Predstavite izdelek z vidika kupčevih želja in potreb
  • lastnosti, funkcije, prednosti in koristi vašega izdelka oz. ponudbe
  • rešitev potrebe pomeni – prodajajte koristi in prednosti proizvoda

IV. UGOVORI STRANKE

  • kako zdraviti (spodbijati) ugovore
  • kaj so ugovori in s kakšnimi ugovori se srečujemo
  • 6 stopenjski model upravljanja z ugovori
  • kako ugovore spremeniti v prodajne priložnosti
  • kako pravilno odreagirati, ko dobimo ugovor
  • glavni razlogi za pripombe
  • prepoznavanje resničnih ugovorov
  • kako parafrazirati in konkretizirati ugovor
  • kako postaviti ugovor v pravo perspektivo
V. ALTERNATIVNA PONUDBA

  • Alternative glede na različne vrste izdelkov: če prodajalec ne more ponuditi točno to kar kupec želi; kaj je nadomestek, ki ga bo prav tako zadovoljil.
  • Kako ravnati, če nimate želenega izdelka

VI. KAKO LAHKO PRODAMU KUPCU VEČ KOT JE NAMERAVAL KUPITI

  • Kaj lahko prodajalec ponudi kupcu, da bo kupil več?
  • Komplementarni izdelki (če kupec kupuje barvo, potrebuje še čopič, razredčilo in brusilni papir)

VII. KAKO PRODAJATI DRAGE IZDELKE:

  • kako ugotoviti, komu tak izdelek sploh ponuditi
  • kako tak izdelek predstaviti in ponuditi
  • kako opravičiti njihovo ceno
  • kako lahko prodajalec sploh prodaja izdelek, ki ga sam nebi mogel nikoli kupiti

VIII. UČINKOVITO ZAKLJUČEVANJE PRODAJE

  • Ugotavljanje pripravljenosti za nakup
  • Pridobivanje naročila
  • Različni prodajni zaključki

IX. KAKŠEN NAJ BI BIL PRODAJALEC – OSEBNA PODOBA PRODAJALCA

  • osebni odnos do sveta
  • izgled

X. POVZETEK KLJUČNIH SPOROČIL

XI. DISKUSIJA O PRIPRAVLJENIH DELOVNIH NAČRTIH

XII. ZAKLJUČEK PROGRAMA

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več