+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
USPEŠNO VODENJE TEŽAVNIH SODELAVCEV IN REŠEVANJE KONFLIKTOV
Cilji usposabljanja
Delavnica je namenjena
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja

Pogosto so manager ali vodja napačno loti pogovora s sodelavcem, kadar ta s svojim vedenjem ali delom odstopa od dogovorjenih meril. Cilj usposabljanja je, da se vodje naučijo obvladovanja pravilnih pristopov in s tem dosežejo:

  • uspešno preprečevanje in reševanje konfliktnih situacij, ko se pojavi problem
  • boljšo pripravo na neprijetne razgovore s sodelavci: disciplinski razgovor
  • obvladovanje svojih čustev v konfliktnih situacijah in najustreznejše ravnanje s sodelavci, ki so razočarani, jezni, vznemirjeni
  • usmeritev v reševanje problemov in odpravljanje napak namesto kritike
  • povečevanje odgovornega odnosa do dela
  • doseganje boljših delovnih rezultatov
  • večje zaupanje ljudi v vodje kot rezultat dobre medsebojne komunikacije

Delavnica je namenjena
  • vodjem v proizvodnji
  • vodjem oddelkov in delovnih skupin
Trajanje in termin delavnice
  • Dvodnevna delavnica traja 16 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
  • učna delavnica
  • razgovor o obravnavanem problemu ter izmenjava mnenj in izkušenj med udeleženci
  • ogled videofilmov po delih;
  1. obravnava posameznih značilnih situacij in vedenja igralcev;
  2. iskanje sorodnih primerov v dejanski situaciji;
  3. iskanje možnosti ravnanja udeležencev delavnice po principu, kot ga prikazuje film
  • skupinsko delo in individualne vaje, ki preizkušajo in utrjujejo način reševanja obravnavanih problemov in primerov
  • načrtovanje lastnega vedenja udeležencev v realnih in bodočih situacijah,
  • iskanje in izmenjava idej za uvajanje sprememb za izboljšanje obstoječega stanja
  • utrjevanje z igro vlog
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice

Da bi /vodja lahko dobro obvladoval skupino, ki jo vodi in jo uspešno usmerjal proti zastavljenim ciljem , mora biti sposoben uspešno komunicirati. Znati poslušati, sprejemati informacije, opazovati znake, ki spremljajo besedno izražanje – to pomeni biti sposoben razumeti sodelavce. Istočasno pa komunikacijske spretnosti vodje ustvarjajo pogoje za primerno delovno klimo za dobro počutje sodelavcev in osnovo za njihovo pripravljenost, da bi si pri delu prizadevali dati od sebe najboljše.

Nekateri vodje imajo v svoji sredini težavne sodelavce, drugi se občasno srečajo z izzivom kako premagati konfliktne situacije. Znati komunicirati pomeni tudi uspešno premagovati takšne težave.


1. DAN:

I. Osnove komuniciranja
II. Komunikacijske spretnosti
III. Pomen nebesedne govorice
IV. Vpliv vedenja na uspešnost komunikacije

  • Pomen obnašanja vodje
  • Recipročnost vedenja
  • Veščine komuniciranja
  • Načini komuniciranja:
  1. primerno / neprimerno
  2. obrambno / napadalno

V. Pristopi pri delu s težavnimi sodelavci:

  • Osebnosti podrejenega ni moč spremeniti, lahko pa spremenite njegovo vedenje
  • Vedenje podrejenega je odvisno od vedenja vodje
  • Vedenje podrejenega se lahko spremeni samo, če vodja spremeni svoje vedenje

VI. Primeri najbolj tipičnih vrst težavnih ljudi

  • nergač
  • zadržan
  • negativist
  • nedelaven
  • neodločnež
  • širokoustnež
  • težavni sodelavci iz vašega delovnega okolja

VII. Utrjevanje z igro vlog:Udeleženci bodo vadili, kako uporabiti različne pravilne pristope pri težavnih sodelavcih in konfliktih situacijah

VIII. Priprava akcijskih načrtov in zaključek programa

Opomba: Pri študiji primerov bo uporabljen videofilm Vodenje problematičnih ljudi

2. DAN:
Za učinkovito obvladovanje skupine in uspešno usmerjanje proti zastavljenim ciljem , mora vodja biti sposoben tudi uspešno reševati konfliktne situacije. S pomočjo tega programa bodo spoznali osnove, zakaj do konfliktov prihaja ter kako ravnati v primeru, ko je potrebno sodelavce opozoriti na nepravilnosti pri delu ali vedenju oz. jim sporočiti “neprijetno” novico: premestitev, zavrnjena prošnja…

I. Osnove konfliktnega managementa

  • vzroki konfliktov
  1. zunanji
  2. “človeški faktor”: pri podrejenih, pri vodjih
  3. vedenje ljudi kot vzrok za konflikt
  • Stresne situacije

II. Reševanje disciplinskih problemov s človeškega stališča

  • Pri pripravi na disciplinski razgovor upoštevajte: kakšen je učinek dela tega delavca
  • kakšne so vaše zahteve do te osebe
  • osredotočite se na dejstva

III. Kako voditi disciplinski razgovor

  • Raziščite razloge za vrzeli – odstopanje od dogovorjenih standardov dela
  • Aktivno poslušajte
  • Skupno napravite načrt za odpravljanje vrzeli in spremljajte izboljšave

IV. Priprava na sporočanje slabe / neprijetne novice

  • Postavljanje cilja: doseči, da oseba sprejme odločitev
  • Priprava dejstev
  • Ureditev svojih čustev
  • Priprava uvodnih besed
  • Zagotovite ustrezne pogoje za razgovor: prostor, čas

V. Kako bomo vodili razgovor, ko sporočamo sodelavcu neprijetno novico

  • Vaš pristop pri sporočanju slabe novice
  • Aktivno poslušajte odgovore sodelavca
  • Ustrezno reagirajte na odgovore, kadar se sodelavci:
  1. Razburijo
  2. Utihnejo
  3. Se prepirajo

VI. Omejitev škode, ki jo povzroči slaba novica

  • Postavite odločitev v perspektivo
  • Skupaj se dogovorite, kako boste novico sporočili drugim
  • Pogovorite se o nadaljnjih možnostih

VII. Utrjevanje z igro vlog:

  • Udeleženci bodo vadili, kako uporabiti različne pravilne pristope v konfliktih situacijah

VIII. Priprava akcijskih načrtov in zaključek programa
Opomba: V študij primerov na delavnici bosta vključena videofilma: Rad bi govoril z vami in To bo mene bolj prizadelo kot vas.

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več