Najboljše pri sodelovanju z najboljšimi prodajalci je, da sploh nimate občutka, da vam prodajajo. Vse kar opazite je odlična postrežba.
Se vam je že kdaj zgodilo, da ste šli v prodajalno in kupili veliko več, kot ste prvotno nameravali? In to samo zaradi prijaznega in ustrežljivega prodajalca, ki vas je ves čas nevsiljivo stregel. Ali ste se že kdaj počutili neugodno, ker enostavno niste razumeli vseh kratic, o katerih je govoril zavarovalni agent, ko ste šli povprašat za novo zavarovalno polico? Bolj ko ste spraševali, manj vam je bilo jasno? Na koncu ste imeli vsega dosti in ste zato enostavno odšli.
Dobra in slaba postrežba se razlikuje prav v tem. Dobri prodajalci znajo hitro pridobiti vaše zaupanje, vam prisluhniti in raziskati, kaj v resnici potrebujete. Na podlagi tega vam znajo predstaviti in ponuditi ustrezne proizvode ali storitve ter vam jih na nevsiljiv tudi prodati. Vi ste zadovoljni z njihovo postrežbo in svojim nakupom, oni pa tudi.
Zato vam predstavljamo program Umetnost odlične prodaje. Osredotočen je na ključne prodajne veščine, ki so potrebne v današnjem času. Namenjen je vsem tistim, ki so kakorkoli vpleteni v prodajo na drobno ali prodajo finančnih storitev. Film prikazuje napake, ki jih najpogosteje zagreši prodajno osebje v kontaktu s strankami in pokaže, kakšno bi bilo pravilno ravnanje. Ogledate si lahko tudi triminutni odlomek.
V današnjem poslovnem svetu je sposobnost podjetja, da prepriča kupce in razišče možnosti nakupa, vse bolj pomembna. Največja težava, ki se pri tem pojavlja je, da postajajo izdelki in storitve med seboj vse bolj podobni in da novi vse hitreje zastarajo. Kupci so zaradi masovnega oglaševanja ter interneta zelo dobro seznanjeni s ponudbo. Zato morajo biti prodajalci še toliko bolj usposobljeni. Zelo dobro morajo poznati svoje izdelke in storitve in jih na ustrezen način predstaviti kupcu.
Zakaj bi stranka izbrala eno pokojninsko shemo namesto druge? Kaj je razlika med dvema bančnima računoma – ne glede na podjetje? Ali obstaja kakšen razumen razlog, da se stranka ne bi mogla odločiti med dvema ponudnikoma zavarovanja s pomočjo meta kovanca? Vsak dober prodajalec bi moral znati brez težav pridobiti zaupanje strank, natančno raziskati njene potrebe skozi usmerjeno spraševanje, na mamljiv način ponuditi in predstaviti primerne možnosti ter zaključiti prodajo tako v zadovoljstvo kupca, kakor tudi podjetja.
Pomnite. Potrošnikove potrebe so velikokrat globlje, kot je pripravljen povedati, zato jih je potrebno previdno raziskati. S pomočjo programa Umetnost odlične prodaje vam bo to lažje uspelo.