+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

Donosnost naložbe v coaching

29. 8. 2023Matic Kadliček

Pogosto zastavljena vprašanja . . . in odgovori

dr. Jacka J. Phillipsa in dr. Patricie P. Phillips!

Ker se organizacije vse pogosteje poslužujejo coachinga za izboljšanje učinkovitosti in razvoja vodij, se seveda pojavljajo vprašanja o njegovi vrednosti. Poleg tega pa se izračun donosnosti naložbe (ROI) v coaching lahko zdi zastrašujoč. V nadaljevanju je predstavljenih pet najpogostejših vprašanj, ki jih poslovni coachi postavljajo v zvezi z merjenjem donosnosti naložbe v coaching.

1. Ali se moram naučiti finančnih in računovodskih načel, da bi razumel ROI Metodologijo™ in učinkovito meril donosnost naložbe v coaching? Ne. Čeprav znanje osnovnih načelih financ in računovodstva ni potrebno za merjenje donosnosti coachinga, je pomembno, da razumete izraze, kot so prihodki, dobiček in stroški. Konec koncev donosnost coachinga ali katerega koli drugega (kadrovskega) projekta ali programa temelji bodisi na prihranjenih neposrednih stroških ali ustvarjenem dodatnem dobičku. Koristno je razumeti naravo in vrste stroškov ter različne vrste dobička in profitne marže.

2. Ali moram poznati zapletene statistične podatke, da bi razumel donosnost naložbe? Ne. Osnovne statistične postopke – preprosta povprečja, variance in standardni odklon – so vse, kar je potrebno za izdelavo večine ROI študij vpliva. Ti zelo preprosti koncepti so po svoji zasnovi čim bolj poenostavljeni, da bi se lahko ROI Metodologija™ uspešno uporabljala pri vseh vrstah poslovnih coaching rešitev.

3. Ali je računanje donosnosti naložb preveč zapleteno za večino strokovnjakov poslovnega coachinga? Ne. Gre za zelo preprosto razmerje med neto koristmi in stroški. Postopek sledi metodičnemu postopku korak-za-korakom, z vodilnimi načeli za zbiranje podatkov in izračun koristi ter stroškov. Skupno se zbere šest vrst podatkov o: odzivu, učenju, uporabi, učinku, donosnosti naložbe in neopredmetenih koristih. Postopek lahko nekoliko zapletejo le številne možnosti v vsakem koraku postopka. Za izoliranje učinka in za pretvorbo podatkov v monetarne vrednosti je na voljo več metod. Izbira metode za zbiranje podatkov za določen coaching je odvisna od narave coachinga in okolja. Da bi bil postopek enostaven in jasen za coacha, je potrebno, da udeleženec in sponzor (naročnik/organizacija) določi parametre in pričakovanja glede coachinga že na začetku.

4. Ali se ne bi morali poslovni coachi osredotočiti na človeško dinamiko in ne na številke? Zagotovo je poslovni coach primarno osredotočen na izvedbo coachinga in na razvijanje odnosa z udeležencem, da bi se lahko le-ta učil in razvijal. Profesionalni coachi in coaching podjetja se zavedajo potrebe po odgovornosti ter merjenju in vrednotenju coachinga, vključno z donosnostjo naložbe (ROI). Ocenjevanje vrednosti poslovnega coachinga in poročanje o tem nosilcem odločanja, ne samo, da povečuje verjetnost nadaljevanja coachinga, ampak celo poveča priložnosti za njegovo izvajanje.

5. Ali ni to samo modna muha?  Ne. Ta metodologija je celovita, dosledna in verodostojna. ROI se kot orodje za ocenjevanje poslovanja uporablja že 300 let. Čeprav se je ROI šele pred kratkim začel uporabljati za ocenjevanje coachinga, je njegov pomen kot merila za merjenje in ocenjevanje uveljavljen in dobro dokumentiran.

Če povzamemo:

  • Metodologijo ROI uporablja več kot 2000 podjetij v zasebnem sektorju in 200 vladnih in neprofitnih organizacij v več kot 40 državah.
  • Več kot 2500 ljudi je pridobilo certifikat za izvajanje metodologije v svojih organizacijah.
  • Posamezniki v organizacijah javnega in zasebnega sektorja izvedejo približno 5000 ROI študij letno po vsem svetu.
  • Skoraj 20.000 strokovnjakov in vodij po vsem svetu se je udeležilo eno ali dvodnevne ROI delavnice.
    Globalna mreža ROI, ki šteje 600 članov, zagotavlja okolje in vire za izmenjavo informacij in strokovno rast. Mreže ROI so bile vzpostavljene v 12 državah.
  • Ta metodologija je predmet več kot 15 knjig, ki so bile prevedene v 25 jezikov.

Merjenje in ocenjevanje donosnosti naložb potrjuje ključno vlogo coachinga kot načina optimizacije za izboljšanje učinkovitosti. Izražanje monetarne vrednosti postavlja poslovne coache na pravo pot, da izpolnijo naraščajočo zahtevo po odgovornosti.

Če se želite v živo naučiti uporabe ROI Metodologije od avtorja dr. Jacka J. Phillipsa (enega najboljših coachov na svetu: https://roiinstitute.net/patti-and-jack-phillips-win-coaching-awards/), imate od 6. – 10. 11. 2023 redko priložnost na prvem ROI Weeku v Sloveniji.

Early bird udeležba do 15. septembra 2023. Veliki popusti za zgodnjo prijavo.

Za vse tiste organizacije, ki bi vas zanimalo sponzoriranje tega mednarodnega dogodka, pa smo pripravili posebne ugodnosti za udeležbo. Poleg nižje cene vam pripada še veliko sponzorskih možnosti (stojnica, objava logotipov, nagovor udeležencev, …). Več informacij na 041 380 038 (Petra) ali na 051 477 854 (Matic).

Se vidimo na prvem ROI Weeku v Sloveniji.

Ekipa Video Centra

Video center d.o.o.
Sostrska cesta 2A
1261 Ljubljana-Doibrunje
M: 041 380 038
TEL: 01 500 41 44
info@videocenter.si
www.akademijaznanja.si

Previous post Povezava med dobrim počutjem in odpornostjo Next post Duševno zdravje s pogledom na ROI

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več